Novinky parfémového domu Nicolaï voní sicilským večerem a zelenými fíky

Francouzský parfémový dům Nicolaï přichází s dvěma voňavými novinkami, které zpříjemní letní měsíce nezaměnitelnou vůní plodů, které právě ve vrcholném létě dozrávají. První z nich je interiérová řada Un Soire en Sicile – Večer na Sicílii – která voní po rafinované kombinaci citrusů jako je grapefruit, citron, bergamot a pomeranč  zahalené do  jasmínu s nádechem zelené máty.

Kolekce obsahuje vonnou svíčku z nejkvalitnějších ingrediencí, která vydrží hořet až 50 hodin, vonný difuzér s přírodními ratanovými stébly  a interiérovou vůni, která se dá použít do jakékoliv místnosti, šatny, auta nebo třeba cestovního zavazadla.

Druhou novinkou je tělová řada jedné z nejoblíbenějších vůní značky Nicolaï, parfému Fig-Tea, do které se nyní můžete zahalit doslova od hlavy až po paty. Ta je bohatší o delikátní tělové mléko a luxusní krém na ruce.

Ve vůni tělového mléka i krému, stejně jako v ikonickém parfému, se snoubí originální kompozice fíkových akordů doplněných vonokvětkou, jasmínem, koriandrem a guajakovým dřevem. Krém i tělové mléko zanechají vaši pokožku hebkou, hydratovanou a vyživenou. Rychle se vstřebávají, navíc jsou bez jakéhokoli lepivého efektu. Obsahují nejméně 96% přírodních složek. 

Vše začalo roku 1957, kdy se Patricia de Nicolaï narodila do rodiny Guerlain. Po absolvování International Institute for Perfume, Cosmetics and Food Aromatics ve Versailles se naplno pustila do práce ve vysněném oboru. V roce 1989 se spolu s manželem rozhodli podniknout odvážný krok – založit společnost Nicolaï Parfumeur-Createur a otevřít první obchod značky. O rok později Patricia jako jedna z prvních vytvořila interiérovou vůni té nejvyšší kvality, ikonický Maharadjah. Následovaly jedinečné parfémy jako Eau d’Été či Sacrebleu.  Zlomovým se stal rok 1998, kdy byl otevřen první zahraniční obchod značky v Londýně ve čtvrti Chelsea. Patricii se dostalo významného uznání – „Chevalier in France’s Legion of Honour“ a byla oceněna jako parfumérka, která dokázala vybudovat svou vlastní značku. Navíc byla jmenována do čela „Osmothéque perfume museum“ a stala se opravdovým pojmem v parfumérském průmyslu.

Po uvedení dalších úspěšných vůní a otevření nových obchodů s logem Nicolaï se do vedení značky postavil Axel de Nicolaï, druhý syn Patricie. Značka Nicolaï tím zároveň oslavila 25. výročí svého vzniku. Nyní má značka své neotřesitelné místo v parfumérském světě. Její portfolio zahrnuje nejen ty nejkvalitnější parfémy, ale také interiérové vůně a řadu produktů do koupele a péče o tělo.

Veškeré produkty jsou k dostání v butiku Myskino nebo online na www.myskino.cz.

Comments are closed, but trackbacks and pingbacks are open.