Tommy Hilfiger a nová soutěž

Společnost Tommy Hilfiger, jejímž majitelem je firma PVH Corp. s potěšením oznámila, že zahájila příjem přihlášek do druhého ročníku soutěže Tommy Hilfiger Fashion Frontier Challenge. Celosvětový program si klade za cíl podporu začínajících a rozšiřujících se firem vyvíjejících řešení, která propagují změny v oblasti dostupnosti módy pro všechny a pozitivním přístupu k módě. Po úspěšném prvním ročníku se společnost těší na pokračování práce v oblasti objevování příležitostí rozvoje módního průmyslu.

Tommy Hilfiger světová móda a doplňky

„První kapitola této globální iniciativy představuje inspirativní cestu, která obrátila zájem k neuvěřitelným nápadům, které mohou změnit životy lidí prostřednictvím pozitivnějšího a tolerantnějšího prostředí módy,“ řekl Tommy Hilfiger. „Prostřednictvím soutěže Tommy Hilfiger Fashion Frontier Challenge chceme i do budoucna mentorovat a podporovat podnikatele, kteří vkládají celé své srdce a duši do řešení vizí, kterým silně věříme. Jde o oslavu našeho podnikatelského ducha a silného optimismu v srdci DNA naší značky.“

Podniky, které mají zájem, mohou předložit návrhy projektů, které se zaměřují na inkluzivní módu (módu pro všechny). V průběhu několikafázového čtyřměsíčního procesu se počet uchazečů sníží na šest finalistů, kteří budou mít možnost rozvíjet své plánované projekty s podporou erudovaných specialistů z týmu společnosti Tommy Hilfiger v projektu Campus of the Future v nizozemském Amsterodamu. Své doplněné projekty představí na světovém finále soutěže Tommy Hilfiger Fashion Frontier Challenge začátkem roku 2020, kde prestižní porota rozdělí 150 000 EUR mezi dva vítěze, aby podpořila jejich podnikání. Vítězové rovněž obdrží dlouhodobé poradenské služby od odborníků společnosti Tommy Hilfiger na celém světě, stejně jako odborníků z univerzity INSEAD. Kromě toho se vítězové stanou součástí programu Společensky prospěšného podnikání INSEAD Social Entrepreneurship Program (ISEP). Dalších 10 000 EUR získá finalista, který získá největší popularitu u publika.

Finální akce prvního ročníku soutěže proběhla v lednu 2019, a její porotu tvořily slavné osobnosti jako například modelka a aktivistka značky Tommy Hilfiger Arizona Museová, generální ředitel evropské divize společnosti Tommy Hilfiger Global and PVH Europe Daniel Grieder, finanční a provozní ředitel společnosti Tommy Hilfiger Global and PVH Europe Martijn Hagman, zakládající partnerka společnosti Social Impact Venture Willemijn Verloopová, profesor a předseda programu Social Entrepreneurship na univerzitě Católica-Lisbon a hostující profesor na univerzitě INSEAD Filipe Santos a výkonná ředitelka společnosti Fashion for Good Katrin Leyová. Celkovou výhru ve výši 210 000 EUR rozdělila porota mezi tři vítěze, jmenovitě společnosti Selina Wamucii, doctHERs a Auf Augenhoehe.

Misí společnosti Tommy Hilfiger je stát se jednou z předních návrhářských firem v oblasti udržitelného životního stylu prostřednictvím způsobů, jakými tvoří své produkty, řídí své operace a spolupracuje s komunitou a akcionáři.

Přihlášky jsou k dispozici od 21. března do 12. května 2019 a můžete je odeslat zde.

Comments are closed, but trackbacks and pingbacks are open.