Institut Pantone definoval barvu roku 2022. Kosmetika JONZAC předběhla dobu

Biokosmetika JONZAC® předbíhá dobu. Nejen díky skvělému obsahu bez zbytečných konzervantů. Je volbou pro maminky, které chtějí pro svou rodinu to nejlepší. Novinkou je, že logo značky je v barevném odstínu sezony. Very Peri. Optimistickém pastelovém odstínu, který zlepšuje náladu.

Vždy jednou za rok vydává Institut Pantone prohlášení o tom, jaká barva bude pro následující rok tou nejžhavější. Pro rok 22 se takovým odstínem stala barva Very Peri. Odstín fialové barvy, nebo dynamické brčálové, jak je tento odstín nazývaný v angličtině. Periwinkle. Jde o odstín s fialově červeným podtónem, který v sobě spojuje věrnost a stálost modré s energií a vzrušením červené. Je to přitom poprvé, co společnost Pantone vytvořila zcela novou barvu.

Barva roku má zachytit ducha roku. Tedy symboliku toho, jaký nastávající rok bude. Odstín v sobě zahrnuje důvěryhodné a spolehlivé vlastnosti modrých barev, díky nádechu fialové je ale optimisticky laděná a hřejivá. Je odstínem tvůrčím, podporuje osobní vyjádření jednotlivce a je vykřičníkem na škále osobních požadavků. Taktéž se dá interpretovat jako symbolická optimistická barva, která značí nadcházející optimismus po pandemických letech.

Odstín Very Peri je symbolicky také v logu produktů JONZAC®. Francouzská termální biokosmetika je oddaná přírodě, přichází s jednoduchým a optimistickým řešením, nabízí péči o pleť, která je vhodná pro celou rodinu. Vyzkoušejte její účinky a jděte s dobou. Kdykoliv si totiž na toaletní stolek odložíte jakýkoliv produkt z jakékoliv řady JONZAC®, budete světu dávat najevo, že dbáte nejen o své a rodinné zdraví, ale také o trendy, které definují společnost.

Tváří značky jsou ženy, kterým není lhostejný stav naší planety ani vlastní pokožky. Přidáte se k nim a dáte pleti přesně to, co potřebuje pro dokonalou krásu?

Všechny BIO produkty JONZAC® jsou buď s jemnou přírodní parfemací nebo úplně bez parfemace a pleť jakéhokoliv typu je skvěle snáší. Obaly všech produktů této značky jsou ekologické, vyráběné tak, aby omezovaly dopad na životní prostředí.

Tváří značky pro český i slovenský trh je herečka Michaela Badinková, v zahraničí pak celebrity světového formátu. Také všechny ženy, kterým není lhostejný vývoj klimatu, životního prostředí a v neposlední řadě stav vlastní pokožky. Přidáte se k nim? 

Comments are closed, but trackbacks and pingbacks are open.